Obchodní podmínky, satelitní komplety,satelitni komplet,satelitní přístroje,satelitní parabola,satelitní parabola

e-satelity

Kontakty

  • tel: +420 776 333 195
  • tel2: +420 604 866 887
  • obchod@e-satelity.cz
  • www.e-satelity.cz
další kontakty

Obchodní podmínky

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY:

1. Základní údaje:

Dodavatel:

e-satelity.cz
Ing. Tomáš Bartoš

IČO: 86741110

DIČ: CZ8206072523

Sídlo:

Podhorská 1273/38
Jablonec nad Nisou

466 01

DODAVATEL JE PLÁTCE DPH

Kontaktní údaje:

Ing. Tomáš Bartoš
tel.: +420 776 333 195

info@e-satelity.cz

na e-maily odpovídáme většinou ve lhůtě 24 hodin (pracovní dny)
, nejdéle však do 3 pracovních dnů

číslo účtu pro platby:

Komerční banka: 35-5520070267/0100

 

2. Objednávka zboží

  • Zboží na stránkách www.e-satelity.cz je katalog běžně dodávaného zboží (obrázky  u jednotlivých produktů mají ilustrativní charakter).

  • Postup objednávky:

    • zákazník vloží zboží do košíku

    • řádně vyplní objednávkový formulář

    • odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy.

  • Ceny zboží si může zákazník ověrit u jednotlivých položek

  • DOPRAVA:
    • Ceny dopravy jsou následující:

    • platba převodem:

      • Kurýrní služba - obyčejný balík - platba převodem Kč 79,-

      • Kurýrní služba - parabola nebo satelitní komplet - platba převodem Kč 139,-

        • cena za zaslání satelitního kompletu je navýšena o rozměrnou kartonovou krabici, zároveň se jedná o větší balík, náklady jsou celkem tedy o 60 Kč vyšší

      • Kurýrní služba - satelitní komplet, parabola + držák parabol - platba převodem Kč 199,-

        • cena navýšena o dopravu držáku, který je nutno zaslat samostatně, abychom předešli poškození paraboly

    • dobírka:

      • Kurýrní služba - obyčejný balík + dobírka Kč 99,-

      • Kurýrní služba – parabola nebo satelitní komplet + dobírka Kč 159,-

        • cena za zaslání satelitního kompletu je navýšena o rozměrnou kartonovou krabici v hodnotě Kč 70, zároveň se jedná o nadměrný balík

      • Kurýrní služba - satelitní komplet, parabola + držák parabol - dobírka Kč 219,-

        • cena navýšena o dopravu držáku, který je nutno zaslat samostatně, abychom předešli poškození paraboly

    • osobní odběr na prodejně Podhorská 1273/38, Jablonec nad Nisou Kč 0,-

      • osobní odběr možný v pracovní době mezi 9:00 – 16:30, Pá: 9:00 - 15:00

  • Zrušení objednávky:

  • Zákazník i dodavatel mohou zrušit objednávku bez udání důvodu až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel e-satelity.cz, tak většinou uvede důvod, proč není možné objednávku vyexpedovat.

  • Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka za podmínek, které si vzájemně sjednají. V případě zrušení objednávky zákazníkem po odeslání je nutné uhradit náklady za dopravu ve výši Kč 120,- bez DPH (dopravce účtuje dopravu k zákazníkovi a zpět k dodavateli tedy 2x Kč 60,- bez DPH).

3. Zaslání zboží

  • U zboží, které má být zákazníkovi zasláno poštou nebo zásilkovou službou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky dodavatelem.

  • Za závazné potvrzení objednávky je považován e-mail s informacemi o odeslání. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.

Dodací lhůta

  • Objednané zboží bude doručeno v co nejkratším možném termínu prostřednictvím přepravce, obvyklý termín doručení je 1-2 pracovních dny od potvrzení objednávky.

Způsob uhrazení ceny za zboží

  • Zákazník má dvě možnosti, jak uhradit cenu zboží:

    • dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby

    • poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje.

Převzetí zboží

  • Při převzetí zboží doporučujeme zkontrolovat mechanické poškození obalu výrobku. Pokud zjistíte poškození, sepište s dopravcem záznam o poškození zásilky a nechte si tento protokol potvrdit dopravcem.

  • Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo v oblau mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

  • Pokud zákazník zjistí, že je zboží poškozené přesto, že vnější obal je neporušený, musí takovou skutečnost nahlásit dodavateli do 2 pracovních dní od převzetí, aby bylo možné reklamovat poškození u přepravce. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

4. Záruční podmínky a reklamace – uplatnění práv z odpovědnosti za vady

Záruční doba a záruční list

  • Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

  • Základní záruční doba je 24 měsíců.

  • Některé produkty mají delší záruční dobu než je stanovena zákonem. Pokud tomu tak je, tak je to vždy uvedeno v popisu produktu a na faktuře.

  • V případě, že není delší záruční doba uvedena v popisu popřípadě na faktuře, je nutno uplatňovat delší záruční dobu u výrobce popřípadě dovozce.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené používáním.

  • Veškeré dekódovací karty z našeho obchodu je nutné zaregistrovat do 1 měsíce od jejich zakoupení, aby nedošlo ze strany poskytovatele služeb (Skylink, T-mobile...) ke změně obchodních podmínek popřípadě k ukončení platnosti daných karet.
  • Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. Záruční doba pro podnikatele (faktura na IČO) u zboží zakoupeného v našem e-shopu je 24 měsíců od data zakoupení.

  • Reklamace

    V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

    Postup reklamace

    Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě e-satelity.cz, doporučujeme, aby nám zaslal zprávu na náš e-mail: info@e-satelity.cz , kde uvede typ výrobku, datum zakoupení a vadu. My mu poté zašleme postup reklamace.

  • Zboží je nutné zasílát ve vhodném obalu, aby při přepravě nedošlo k mechanickému poškození, za které dodavatel neručí. Zboží zasílejte na adresu: Ing. Tomáš Bartoš, e-satelity.cz, Podhorská 1273/38,  466 01 Jablonec nad Nisou.


  • Vyřízení reklamace

    Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení zašle vyřízenou reklamaci zpět odběrateli. Lhůta pro vyřízení reklamace je ze zákona třicetidenní.

       Individuální postup pro řešení reklamací u značek Mascom:

       Mascom zasílejte do servisního centra Mascom (adresa viz. www.mascom.cz). 

 

5. Odstoupení od smlouvy



Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Vrácené zboží nesmí být poškozeno nebo jiným způsobem znehodnoceno.

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. Zboží musí být v původním stavu nesmí být poškozen nebo jiným způsobem znehodnocen.

 

6. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@e-satelity.cz

2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

4. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu, mohou spor vyřešit standardní soudní cestou.

5. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 


7. Ochrana osobních údajů

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.

Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.

Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.

Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení: „zákaznický účet“.

Pokud si zákazník žádá předladění přístroje, účtujeme poplatek Kč 100,-.
www.e-satelity.cz

3.11.2016